CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Usia blog contest

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 21, 2011

JUM JOIN CONTEST : 'Saya Gadis Bertudung...'




nk join tkn banner
tarikh tutup: 24/8/2011



"saya bangga menjadi gadis bertudung kerana......."

,,,,,,,kerana dengan bertudung dapat mencerminkan peribadi.
.......kerana bila bertudung saya dapat mengawal tingkah laku.
.......kerana ia lebih memelihara diri saya.

siapa kata orang bertudung tidak boleh bergiat aktif seperti mereka2 yg ridak bertudung..??
bagi saya yg bertudung dan berpurdah..alhamdulillah, sy dapat bergiat aktif dalam apa jua aktiviti...sukan..berpersatuan..belajar..malah melancong..

syukur kerana menjadi muslimah yg bertudung..

picture time birthday kwn..

2 comments:

  1. nice.. tersangat la bgus pix ni..tahniah n tq sudi join.. apa2 hal follow up blog cik ika ye. gud luck!

    ReplyDelete
  2. ^^jum tengok senarai pemenang.. http://cartiecacloset.blogspot.com/2011/08/pemenang-contest-gadis-bertudung.html

    ReplyDelete

ummuraudhoh. Powered by Blogger.